wtorek, 25 sierpnia 2009

Dodatkowy dochód

Zwiększyć comiesięczny dochód możemy na parę sposobów:

1) dodatkowy etat lub jego część , praca na zlecenie , nadgodziny- mch... a gdzie czas na tzw życie rodzinne/towarzyskie, i jak długo dasz radę "ciągnąć" na dwóch etatach - w końcu nie samą pracą człowiek żyje.

2) praca "po godzinach" - np w sieci fast food ( wiem , nie każdy ma chęć zawijać hamburgery), pomoc w cateringu czy przy weselach ( ale wówczas zapomnij o wolnych sobotach/niedzielach czy spokojnych świętach ), dawanie korepetycji, sprzątanie/mycie okien, opieka nad osobą starszą/chorą, wyprowadzanie psa itp

3) zarabianiu na swoim hobby ( jak ktoś maluje obrazy, szydełkuje, rzezbi - można spróbować sprzedać swoje dzieła)

4) sprzedaż w internecie czy to w swoim sklepie www, czy na aukcji typu allegro - sklep trzeba wypromować ( czas i pieniądze)

5) MLM - network marketing - tak wiem, nudna jestem, ciągle tylko o tym piszę - ale jest to naprawdę rozwiązanie dla każdego - nie wymaga dużych nakładów finansowych na starcie, nie zmusza nas do pracy w niedzielę czy w święta, czy w na nocnej zmianie. To Ty sam decydujesz kiedy i ile czasu poświęcisz na tę dodatkową pracę. Jesli chcesz - będziesz zajmował się MLM dwa razy w tygodniu po np 30 minut , lub codziennie po 20 minut, czy raz w tygodniu np. 4 godziny - to Ty sam decydujesz !

Nie dziwię sie ludziom, którym polecam ten sposób na dodatkowe zarobki, gdy patrzą na mnie jak na nieszkodliwego wariata - sama też tak reagowałam, dopóki sama się nie przekonałam o możliwościach jakie drzemią w network marketingu.

Nazwisko D Trump z pewnością nie jest Ci obce - jakiś czas temu oglądałam wywiad z D.Trump. Prowadzący w pewnym momencie zadał gościowi pytanie " Co by Pan zrobił, gdyby Pan stracił wszystkie swoje pieniądze (swój majątek). D Trump odpowiedział, że zająłby się MLM; w tym momencie w studiu wybuchł śmiech. D Trump spokojnie zwrócił się do publiczności zgromadzonej w studiu i powiedział " dlatego Ja jestem tu (jako człowiek bogaty) a Wy tam gdzie jesteście...

Warto chyba nad tym się zastanowić, prawda?

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...