niedziela, 14 sierpnia 2011

Dieta Dukana i przepisy


KTO nie zna Diety Dukana? Jest obecnie tak nagłaśniana w mediach wszelkiej maści iż prawdopodobnie osób, które o niej nie słyszały jest niewiele.

Jest to dość kontrowersyjna metoda zrzucania wagi - lecz skuteczna ( sama się o tym przekonałam na własnej skórze, tzn. wadze ;) ).

Ma ona wielu przeciwników jak i zwolenników. Po osobistych doświadczeniach napiszę, że nie jest to dieta dla każdego. Nim zaczniesz dukanować zrób parę podstawowych badań, upewnij się, że nie masz kłopotów z nerkami,
stawami. porozmawiaj też ze swoim zaufanym lekarzem - i jak nie będziesz mieć jakichkolwiek przeciwwskazań - do dzieła ! Pamiętaj,że mimo wszystko jest to dieta, podczas której dostarczasz sobie ponadstandardową ilość białka i cholesterolu. Musisz też pamiętać o wypijaniu min 2-2,5 litrów płynów dziennie: pomaga zapobiegać nieprzyjemnym skutkom nadmiaru ilości białek w diecie oraz usuwać z organizmu produkty przemiany materii.

Nie będę opisywać szczegółowo diety: jej założeń i faz - pełno tego typu opracowań czy to na półkach w księgarni, czy w internecie. Ja jak miałam jakiś problem w trakcie stosowania  Diety PROTAL sięgałam po Książkę  P. Majkowskiej >> w której znalazłam wiele przydatnych dla mnie informacji. Za to podzielę się z Tobą przepisami do Pierwszej Fazy - tzw. Uderzeniowej.

Sama ze swojego doświadczenia wiem, jak na początku jesteśmy zagubieni i szybko nudzimy się monotonią jedzenia -no bo ile można jeść jajka?. Przepisy przetestowałam osobiście na sobie i rodzinie. Pomogły mi zrzucić trochę kilogramów - z pewnością pomogą i Tobie.

Jeśli jesteś zainteresowany niespełna dwustu smacznymi przepisami "na Dukana", wypełnij poniższy formularz i za parę chwil na swojej poczcie znajdziesz @ ode mnie.

Smacznego !




Zgadzam się z Polityką Prywatności

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziękuję :) Pobrałam i biorę się za testowanie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...