niedziela, 28 marca 2010

(Ukryta) nietolerancja pokarmowa

"Robiąc" swoją codzienną "prasówkę" - taki mój poranny rytuał przy filiżance kawy, trafiłam w internecie na ankietę, która pozwala odkryć lub wykluczyć ukrytą/spóźnioną nietolerancję pokarmową, która to może być przyczyną moich obecnych/przyszłych problemów.

Wypełniłam ankietę i jako wynik otrzymałam, że mam nietolerancję, alergię itp. A miałam się za osobę zdrową ( w granicach przyzwoitości ;) ). Wypełniłam ją ponownie, podając teraz lepsze dane - i wynik praktycznie zbliżony do poprzedniego...

Nie będę oceniać i narzucać swojego zdania - zostawiam to Tobie.

Link do badania : Kliknij >>

Pozdrawiam przy słonecznej Niedzieli Palmowej!


.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hehe,dobre ;P trafiłem tu , bo eliwurman blipnął ten blog i post. W pierwszej chwili nie wyczułem tej subtelnej nuty żartu w tym poście(eli- chyba tez nie ;))-ale po chwili zastanowienia -BINGO! Ja osobiście aspartamu się nie boję, coli też nie -ale zapisy wg mnie ciekawe i będę częściej tu lukał -z góry za drwiny przepraszam - taka ma karma ;P

Anonimowy pisze...

Sprawdziłem link i faktycznie to ściema, firma naciąga ludzi wmawiając że masz nietolerancję pokarmową, tak się zdobywa klientów a co?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...