czwartek, 18 marca 2010

Lewatywa - temat tabu

"..Lewatywa polega na wlaniu przez odbyt płynu do jelita grubego. W wyniku tego zabiegu następuje rozmięknięcie i usunięcie zgromadzonych wewnątrz jelita grubego mas kałowych. Badania wykazały, że nie dokońca trawimy pokarm jaki przyjmujemy. Te niestrawione resztki pokarmu gromadzą się w fałdach jelita grubego w postaci złogów i kamieni kałowych.

W przypadku dorosłego człowieka po 40-tych urodzinach może znajdować się średnio 8-12 kg takiej masy, która jest źródłem toksyn zatruwających nasz organizm( "zablokowane"komóki jelitowe nie maja jak usuwać produktów toksycznych przemiany materii, które są z powrotem wchłaniane przez krew i rozprowadzane po całym organizmie zatruwając go)

Nie każdy może skorzystać z dobrodziejstwa zabiegu lewatywy. Istnieją przeciwskazania , które należy stanowczo przestrzegać:

-nadwrażliwość na składniki lewatywy
-perforacja jelita grubego
-wrzodziejące zapalenie jelita grubego
-niedrożność jelit
-zastoinowa niewydolność serca
-ciężka niewydolność nerek
-ból brzucha o nieznanej przyczynie
-nudności,wymioty
-pacjent nieprzytomny

Nie ma określonego wieku, od kiedy można stosować lewatywę, nie ma dolnej czy górnej granicy, jeśli traktujemy ją jako zabieg higieniczny..."
.

Jest to fragment tekstu n/t zabiegu - chcesz poznac cały tekst (techniki zabiegu, receptury plynów do lewatywy)wypelnij proszę ponizszy formularz :

Zgadzam się z Polityką Prywatności


.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Do tej pory sceptycznie podchodziłem do tematu lewatywy, uważałem( i w sumie nadal uważam )ten zabieg za wstydliwy, kojarzący się ze szpitalem, operacją. Pobrałem Twój raport, przeczytałem, i....poszperałem w internecie. Zdjęcia tego czegoś, co ludzie wypłukiwali - to normalnie kosmos... brrr. Jak sobie pomyślę, że i ja mam w sobie "coś" takiego.... Przetrawię ten temat jeszcze,poczytam i jeśli się zdecyduję (a raczej tak) to zakupię wlewnik u Ciebie - widzę że sprzedajesz na allegro, ale zdecyduję się chyba na transakcję poza - tak będzie dla mnie wygodniej/intymniej.
Zszokowany

Anonimowy pisze...

Dziękuję za raport :)
Miłego dnia!

Anonimowy pisze...

Dziekuję za przepis na l. urynową :)

Anonimowy pisze...

Raport OK, a mogłaby Pani napisac cos na temat oczyszczania wątroby?

Anonimowy pisze...

A co sądzi Pani na temat terapii urynowej?
Pozdrawiam Karol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...