środa, 7 lipca 2010

Uwaga - reklama



Dzisiaj będę reklamować, a co ? :)- postaram się nie być nachalna, ale po osobistym wypróbowaniu pomyślałam, że ta informacja może być dla ciebie przydatna.

Jakiś czas temu dostałam od znajomej lekarki próbkę maści Emofix. Zna ona moje zamiłowanie do jazdy na rowerze i mój problem z tym związany - częste otarcia prawej łydki (tak jakoś mam,że w czasie sezonu rowerowego moja prawa noga wygląda, jakbym ją co chwila drutem kolczastym traktowała). Wczoraj było podobnie - jechałam ścieżką rowerową po której także spacerowali piesi i w pewnym momencie mały bąbel wyrwał się opiekunce - chyba chciał sprawdzić, kto "będzie" twardszy - on czy rower...

Maluch z tej próby wyszedł cało, ja trochę "obtarta" . Nie, krew się nie lała strumieniem, ale się uparcie sączyła. Zdając się na informacje zawarte w ulotce:

* skutecznie hamuje krwawienia ze skóry,nosa i dziąseł
* przyspiesza krzepniecie krwi
* przyspiesza proces gojenia się ran
* może być stosowany bezpośrednio po zranieniu, zarówno u dzieci i dorosłych
* naturalne składniki - bezpieczeństwo stosowania

posmarowałam ranę, odczekałam parę minut i stwierdziłam, że maść sprawiła się "na medal", mam tylko nadzieję,że więcej takich doświadczeń nie będę musiała już przeprowadzać ;).

Szkoda tylko,że ta maść ma jeden duży minus: cena ( ok 25zł za tubkę 30g )....


.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

potwierdzam - idealna sprawa na odrapane kolana i łokcie ;P
Polecam!
Stach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...